Friday 30 November 2012

Masih Ada Rasa Cinta....

Setelah perpisahan yang amat lama ini...kira-kira dekat 5 bulan. Telah aku lalui waktu yang amat susah sekali, tangisan yang menemai setiap malamku hingga batalku juga basah dengan tangisanku. Tak dapat aku ungkapkan perasaan aku yang perit namun kenangannya masih segar di  minda dan hatiku. Tak pernah aku salahkan dia atas apa yang jadi, kerana aku tahu semuanya kesalahan aku. Emosi aku yang tidak dapat aku kawalnya, akhirnya aku kehilangan dia. Tidak pernah aku dapat lupakan dia, dan tidak dapat tidak sukakan dia. Aku ingat aku tidak akan nangis lagi, namun saat bila aku terlalu terkenang dengan dia, air mataku mengalir dengan spontan. Sudah lama sangat aku tidak jumpa dia, ingin aku jumpanya tapi aku tahu hatinya tidak mengizinkan aku berbuat begitu.Aku tidak dapat  bercakap dengannya dalam telefon, apatah lagi kalau aku ingin berjumpa dengannya. Hati aku ingin sangat untuk melihaynya sekali lagi, kerinduan yang ada dalam hatiku ini selama ni seperti lebih dari sedekad aku rindunya. Kenangan yang aku ada bersama dia tidak dapat aku mencari jalan untuk kaburinya, setiap saat dan waktu pasti ada yang sesuatu membuat aku memikirkannya. Aku tahu yang dia tidak akan sms aku, kalau aku mulakan perbualannya, namun setiap kali aku melihat telefon aku atau apa sahaja aku tengah buat, hati aku ini pasti menyebut namanya.Setiap nafas yang aku nafaskan terpahat namanya. Aku tidak tahu bahawa akan aaku dapat masa depan denagnnya, jikalau aku dengan dia tidak bertuah untuk bersama dengannya...maka aku memang tidak layak untuk bersama dengannya.Tetapi tidak tahu aku, mengapa aku masih mempunyai harapan atas cinta ini. Hati aku juga rela untuk menunggu untuk dia. Ingin sangat aku omong terus sama dia yang aku masih mencintainya dan aku juga rindu sangat sama dia! Apa yang berlaku tidak dapat aku ubahkannya. Aku telah sedar kesilapan yang aku lakukan dan juga aku rasa masa kita bukan begitu menyebelahi kita. Ingin sangat aku rayu atau mohon untuk peluang terakihr untuk bermula sekali lagi dengan baru.Bukannya aku memaksa, dengan kerelaan kamu sendiri. Sekali lagi untuk menukar segalanya dan juga menberi peluang untuk cinta ini.Maafkan aku, aku masih cintakan kamu. Maafkan aku, aku rindu sangat dengan kamu. Maafkan aku, aku betuk ingin bersama dengan kamu lagi,jeevan..sehingga aku meninggal dunia tetapi dengan sepenuh kerelaanmu.
                                       I miss you so much,
                                       I miss the time we been together,
                                       I miss your voice,smile,look,laughter,
                                       I miss the way you with me,
                                       I miss the way i on your chest,where i felt secured,
                                       I miss the way you huged me and sleep,
                                       I miss the heat of your body when you touches mine,
                                       I miss every single inch in you,
                                       I miss saying ''I Love You '' to you by looking at you,
                                       I miss our time together,
                                       I really miss you more than anything,
                                       I love you more than anyone do,
                                       I love you so so so so much,
                                       I sorry,
                                       Im waiting, will you come back........?
                                       Give each other a chance......will you?
                                       Im sorry, i cant lie more,
                                       I love you so much,loving you and will love you on......
                                      (FEEL LIKE SHOU OUT LOAD!)
                                      Do you feel the same..? 
                                      I love you so much,jeevan! Will you come back? :'(    

No comments:

Post a Comment